9 Mart 2014 Pazar

Yepyeni tasarımlar



Her zaman demişimdir kendi işini kendin göreceksin diye. Reklam sektörüne yıllarımı vermeme rağmen işin müşteri ilişkileri tarafında yer almamdan dolayı tasarım kısmına çok bulaşmamıştım:) Amma ve lakin "kişiye özel tasarımlar" mevzu bahis olduğunda bu işi yapmak zorunda kalıyoruz, tasarım bilen kişilerden destek almak yeterli değil. Ben de bir süredir kendi davetiye tasarımlarımı bizzat kendim yapıyorum, yaptıklarımı gördükçe yapacaklarım beni daha da heyecanlandırıyor:) Bu yaz düğün planı yapanlar için tasarımlar çalışmaya başladık bile, umarım herkes beğenir. Yeni tasarımların şimdilik bir kısmını sizlerle paylaşıyorum. Davetiye fiyatları ve size özel tasarımlar için lütfen iletişime geçin.
Yepyeni tasarımlarımızı davetiye, kurabiye davetiye, mutfak önlüğü, yastık kılıfı, tshirt, kanvas tablo, fotoblok tablo ve parti malzemelerine uyarlıyor, doğum günleriniz, baby shower, bekarlığa veda ve diğer partileriniz için kişiye özel olarak hazırlıyoruz. Şunu da belirteyim, sadece bu tasarımlarla sınırlı değilsiniz, tamamen sizin aşkına özel tasarımlar da yaratıyoruz:)

İşte karşınızda Romie&Julie Tasarımları by SEDA:)

Resim yazısı ekle
 




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.